CARPE DIEM

Alla inlägg den 4 augusti 2019

Av Sofia Andersson - 4 augusti 2019 20:08

Gäsp, gäsp, gäsp. Inatt sov jag dåligt då en av våra barns kaniner fick tokryck igen och levde rövare i buren. Hon får loss en planka som vi satt som skydd mot gallret i buren så hon inte har ut allt halm och hö på gräsmattan. Hopplös. De regnade även massor inatt som jag troligtvis vakna först av, sen av Ronnie och så kunde jag inte somna om på grund utav kaninen. Men men, har lärt mig vid de här laget att sömn i detta hus är överskattat. Så vid halv åtta imorse väckte jag Fanny och så tittade vi klart på Världens sämsta häxa. Vi åt frukost vid nio och sen kom Jenny, Leon, Oliver och Love. Dagen har sen gått i ett och vi alla har varit trötta. Här hemma har vi varit ute, myst med lillprinsen och skrattat tillsammans. Vi har ätit mat och varit på promenader. När jag är med Jenny så går vi extremt mycket. Jag har packat en massa kläder som Jenny och jag har sålt på TRADERA. Sen har vi inte gjort så mycket mer än att försökt få dagen att gå. Man har inte orkat så mycket mer än att bara ta de lugnt. Vid middagen dundra Jonna in, trodde hon skulle komma hem på onsdag igen då Ronnie sa att lägret skulle vara en vecka. Men men. Nu har Jenny och pojkarna gått hem, men Love blev kvar hon ska sova över. Nu är de dags att börja göra kväller, jag är som sagt trött. Duschat och boat in mig i soffan och väntar på att få gå och sova. Skönt att helgen nu är över och vardagen börjar igen. Snart dags att gå till skolan (2 veckor kvar). Snart dags att åka till jobbet en, respektive två veckor kvar. Nu ska jag sluta babbla. Hade gött. <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards